Loketten open op afspraak

Je kan bij verschillende teams een afspraak maken via de website. 

Let op: evalueer eerst of je fysiek aanwezig dient te zijn of je niet beter telefonisch of via e-mail jouw vraag bespreekt. Heel wat documenten kan je ook in je mailbox krijgen via het digitaal loket. Als je toch langskomt, vragen we aandacht voor een paar afspraken die leiden tot een veilig bezoek aan de loketten:​

  • Blijf buiten wachten. Een medewerker zal nagaan of je een afspraak hebt en de deur openen en je onthalen op het moment van je afspraak.​
  • Kom alleen, of enkel vergezeld door een gezinslid dat hierbij nodig is.
  • Houd 1,5 m afstand van de medewerker en geef geen handdruk.​
  • Je  krijgt handontsmettingsgel om uw handen te ontsmetten voor het bezoek.
  • Eventuele betalingen gebeuren enkel digitaal en niet contant.

Burgerzaken

Voor sommige zaken hoef je geen afspraak te maken. Daarvoor kan je terecht bij het afhaalloket. Het gaat enkel om:

  • Afhalen van een rijbewijs
  • Afhalen van een paspoort
  • Wettigen van een handtekening
  • Attesten

Het afhaalloket is open op:

  • Maandag-, woensdag- en donderdagvoormiddag van 8.30 tot 12.30 uur
  • Dinsdagnamiddag van 14 tot 16 uur

Voor alle andere zaken maak je via onderstaande linken een afspraak. Maak 1 afspraak per persoon voor de gewenste service en annuleer tijdig je afspraak via de bevestigingsmail als je de afspraak niet kan nakomen.

Je kan jouw vragen altijd stellen via burgerzaken@dilbeek.be of 02 451 68 20.​ Door de grote drukte kunnen de lijnen overbelast zijn. Probeer het zeker via mail!

Wonen en ondernemen

Maak hier je afspraak bij wonen & ondernemen

Maak je afspraak voor advies in ruimtelijke ordening, omgevingsvergunningen, inzage in lopende omgevingsvergunningsdossiers, milieu, huisvesting, ….

LET OP: de loketmedewerker is niet per definitie jouw dossierbehandelaar, bijgevolg worden uw inhoudelijke vragen in de mate van het mogelijke beantwoord.