Welzijn breidt dienstverlening op afspraak uit

Print

Burgers met welzijnsvragen kunnen terug meer fysiek terecht bij Welzijn, maar wel op afspraak. 

Wie al een contactpersoon heeft bij Welzijn, wordt op de hoogte gebracht door de maatschappelijk werker. Zij kunnen hen rechtstreeks contacteren voor een afspraak.

Burgers met welzijnsvragen zonder contactpersoon bij Welzijn, kunnen bellen naar 02 568 05 00 (tussen 9 tot 12 uur en 13 tot 16 uur) of mailen naar welzijnspunt@dilbeek.be. Lukt het niet om via mail of telefoon contact op te nemen, is er een permanentie in het Welzijnspunt van Itterbeek (Itterbeeksebaan 210) op weekdagen van 9 tot 16 uur.

Gelieve onderstaande richtlijnen te volgen als je op afspraak komt:

  • In de mate van het mogelijke, kom je alleen naar de afspraak.  

  • Indien je ziek bent of symptomen vertoont, neem je contact op om je afspraak naar een later tijdstip te verplaatsen. 

  • Kom op het tijdstip van je afspraak en meld je aan via de parlofoon. Kom liever niet te vroeg of te laat zodat de capaciteit van de wachtruimte niet overschreden wordt.

  • Ontsmet je handen bij binnenkomst (ook bij het buitengaan) en volg de aangeduide looprichting.
  • De gespreksruimten zijn uitgerust met plexiglas, maar het dragen van een mondmasker wordt aanbevolen.
  • Bewaak social distance en leef de algemene hygiënerichtlijnen na.

Het oplaadpunt van de budgetmeter in Groot-Bijgaarden is opnieuw open. Hieronder nog eens de oplaadpunten in de buurt:

Itterbeek 

Groot-Bijgaarden

Asse (Zellik) 

Itterbeeksebaan 210
1701 Itterbeek  

Bosstraat 84
1702 Groot-Bijgaarden
Brusselsesteenweg 551
1731 Asse (Zellik) 
ma – vrij: 9u-16u ma - vrij: 8.30 tot 16.30 uur 24u op 24u, 7 op 7