Cyberaanval - dienstverlening Welzijn

Print

Dienstverlening Welzij

De cyberaanval waarvan Groep Dilbeek slachtoffer is geworden, heeft momenteel een grote impact op de systemen waarmee ook Welzijn werkt. Hierdoor kan de dienstverlening niet op dezelfde manier verlopen. Hieronder meer info over de dienstverlening van Welzijn:

Burgers met welzijnsvragen 

Wie al een contactpersoon (maatschappelijk werker) heeft bij Welzijn, kan nog steeds rechtstreeks contact opnemen. Het is eerder aan te raden om telefonisch contact op te nemen (al zeker bij dringende vragen). Niet iedereen is via e-mail even vlot bereikbaar.  

Burgers met welzijnsvragen zonder contactpersoon bij Welzijn, kunnen bellen naar 02 568 05 00 (Itterbeek) of 02 451 69 43 (Groot-Bijgaarden), tussen 9 tot 12 uur en 13 tot 16 uur. Of mailen naar welzijnspunt@dilbeek.be (houd er wel rekening mee dat e-mails minder snel zullen beantwoord worden). Lukt het niet om via e-mail of telefoon contact op te nemen, is er een permanentie in het Welzijnspunt van Itterbeek (Itterbeeksebaan 210) op weekdagen van 9 tot 16 uur.

Oplaadpunten budgetmeter 

De oplaadpunten in Groot-Bijgaarden en in Itterbeek zijn NIET operationeel. Voor (dringende) opladingen verwijzen we door naar het dichtstbijzijnde oplaadpunt in Asse: 

     Asse (Zellik) 
     Brusselsesteenweg 551, 1731 Asse (Zellik) 
     Openingsuren: 24u op 24u, 7 op 7